پزشکی و بهداشتی

مطالب پزشکی و بهداشتی

پزشکی و بهداشتی

مطالب پزشکی و بهداشتی

  • ۰
  • ۰

 

براکیوپلاستی چیست؟

براکیوپلاستی نوعی عمل جراحی است که قسمت پشت بازو را از بازو تا آرنج تغییر شکل می دهد. به آن لیفت بازو نیز گفته می شود. پوست و بافت اضافی را از بین می برد. این باعث می شود که بازوی شما نرمتر و زیباتر به نظر برسد. در این مطلب می خواهیم به این مورد بپردازیم که براکیوپلاستی چیست و چه اثری در زیبایی دارد.

وقتی فرد وزن زیادی پیدا می کند، پوست او با گذشت زمان به آرامی کشیده می شود. اگر وزن زیادی کاهش دهید، پوست شما قابلیت ارتجاعی کافی برای جا افتادن در جای خود را ندارد. این می تواند منجر به چین و چروک اضافی بافت شود. این ها چربی های اضافی که حالتی افتاده نیز دارند احتمالاً زیر بازو و چانه و بالای ران و پایین شکم قرار دارند. این تغییرات ممکن است پس از کاهش وزن زیادی از جراحی کاهش وزن رخ دهد.

براکیوپلاستی نوعی جراحی زیبایی بدن است. این نوع جراحی اغلب بعد از جراحی های کاهش وزن انجام می شود. بیشتر افرادی که تحت عمل جراحی کاهش وزن قرار گرفته اند، علاقه مند به جراحی براکیوپلاستی هستند که بدنشان را تغییر شکل می دهد. جراحان غالباً همزمان با جراحی دیگر، براکیوپلاستی را انجام می دهند که ممکن است شامل عمل در اطراف قسمت میانی، زیر چانه یا در امتداد ران داخلی باشد.

در طی این جراحی، یک جراح زیبایی مناطقی از بافت اضافی را از زیر بازو خارج می کند. جراح شما یک برش در قسمت داخلی یا پشت بازو ایجاد می کند. این چین های اضافی پوست و چربی را از بین می برد.
 سپس جراح شما بافتی را که به عقب رانده است به هم می دوزد. این باعث ایجاد بازویی صاف تر می شود. این امر همچنین ممکن است باعث بهبود صدای عضله در بازو شود. گاهی اوقات جراح بافت اضافی کنار سینه را نیز برمی دارد. جراح همچنین ممکن است در طی جراحی لیپوساکشن ناحیه را انجام دهد تا به زیبایی اندام کمک کند.

در طی این جراحی معمولا بیمار در حالت بیهوشی به سر می برد تا عمل در راحترین حالت ممکن انجام شود.

سخن آخر

در کل عمل براکیوپلاستی یک عمل زیبایی است. افرادی که به دنبال زیبایی ظاهری هستند در هنگام تناسب اندام دوست ندارند ران یا بازو آنها افتاده باشد و به این عمل روی می آورند که البته در زیبایی فردی بی تاثیر نیست و اگر شما هم چنین مشکلی را دارید توصیه می کنیم این عمل را به هیچ وجه پشت گوش نیندازید.

  • ۰۰/۰۳/۱۰
  • ایلیا کرمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی